Voordeel tot 30% | Levenslange garantie | 30 dagen bedenktijd
Op onze sieraden is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Uitgesloten van deze garantie zijn beschadigingen welke door externe factoren zijn ontstaan. Wel kunnen we in dat geval tegen een vergoeding reparatie of herstel aanbieden. Garantie vervalt ook wanneer een sieraad ergens anders is vermaakt, zoals bijvoorbeeld een wijziging van de ringmaat.
Naast de wettelijke garantie bieden wij een levenslange garantie. Meer hierover lees je hieronder. Deze garantie doet niets af aan de hier beschreven wettelijke garantie.
Levenslange garantie Ja, je leest het goed! We bieden levenslange garantie op alle sieraden die we aanbieden! Bovendien geldt daarnaast ook de wettelijke garantie. Zo kun je er altijd zeker van zijn dat je bij DiamondsByMe veilig en vertrouwd je aankopen kunt doen.
Wij begrijpen dat onze sieraden een aankoop voor het leven zijn. Onze unieke, speciaal ontworpen sieraden wil je natuurlijk je hele leven dragen. Dan wil je wel zeker zijn dat onze sieraden ook je hele leven meegaan en je ze door kunt geven aan de volgende generatie. Daarom bieden wij een levenslange garantie op onze sieraden. We kunnen deze garantie bieden omdat we 100% achter onze sieraden staan, die alleen door de beste professionals gemaakt worden.
Een levenslange garantie betekent dat onze sieraden, bij normaal gebruik en goed onderhoud, je hele leven mee moeten gaan. Met normaal gebruik bedoelen we dat je het sieraad bijvoorbeeld niet draagt tijdens het uitvoeren van zware fysieke werkzaamheden. Je houdt dus rekening met de kwetsbaarheid van de sieraden. Verder is het de eigen verantwoordelijkheid om de sieraden goed te onderhouden en krassen, verkleuringen, deuken, steenbreuken en slijtage te voorkomen. Tips voor het onderhouden van je sieraden vind je op onze pagina sieraad onderhoud. Daarnaast adviseren we om de paar jaar je sieraad terug te sturen naar DiamondsByMe voor onderhoud. Tegen een kleine vergoeding wordt het sieraad schoongemaakt en gepolijst. Bij sieraden met edelstenen worden de zettingen nagekeken.
Als er een sieraad wordt teruggestuurd, wordt deze eerst door ons serviceteam beoordeeld. Zij beoordelen of het teruggestuurde product binnen de garantie valt. Na de beoordeling nemen we contact met je op om te bespreken hoe het proces verder zal verlopen. Natuurlijk is het voor ons niet mogelijk om onvoorwaardelijke garantie te bieden. Daarom hebben we hieronder een aantal voorwaarden opgesteld:
Indien een steen uit jouw sieraad is gevallen, zal ook dit eerst beoordeeld moeten worden door ons serviceteam. Zij gaan dus kijken of dit binnen de garantie valt. Een steen wordt meestal vastgezet met kleine zetpootjes die kunnen verbuigen of slijten waardoor een steen eruit kan vallen. Om dit te voorkomen, adviseren we je om eens in de twee jaar het sieraad naar ons terug te sturen.
We zullen dan niet alleen het sieraad schoonmaken en polijsten, maar ook alle pootjes nakijken op slijtage en indien nodig een passende offerte doen om het sieraad weer perfect te maken. Zo kun je een leven lang plezier hebben van jouw droomsieraad! Lees meer over de servicebeurt
Meer informatie over onze levenslange garantie? Neem contact met ons op. Wij zijn je graag van dienst!
In de meeste gevallen kunnen wij jouw sieraad ook op maat maken. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden en prijzen.
Voor ringen gemaakt van platina gelden andere prijzen. Hiervoor maken we graag een prijsopgave voor je. Ringen rondom gezet met edelstenen (eternity ringen), en ringen waarvan het design geheel rondom loopt, kunnen niet worden aangepast. Neem bij vragen contact met ons op.
De ter reparatie aangeboden sieraden worden op volgorde van binnenkomst in behandeling genomen en beoordeeld. Hiervan word je op de hoogte gehouden. En zodra wij meer weten over de garantie, zullen wij deze oplossing zo snel mogelijk aan je voorleggen. De reparatie termijn ligt tussen de 7 en 14 dagen.
Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan met een bestelling, wij lossen dit uiteraard voor je op. Bij het ontvangen van een bestelling is het dan ook van belang dat deze door de ontvanger gecontroleerd wordt. Mocht er iets mis zijn met het bestelde product, vragen wij jou dit binnen 48 uur aan ons door te geven. Dit kan uitsluitend via de mail; [email protected] onder vermelding van een referentie nummer, naam-en-adresgegevens en de klacht.